Palangos miesto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojų metodinė diena „STREAM veiklos darželyje. Gerosios patirtys“. Saviraiškos programos „Keliauju su STEAM. Matematika lagamine“ pristatymas.

Palangos miesto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mokytojų metodinė diena „STREAM veiklos darželyje. Gerosios patirtys“. Saviraiškos programos „Keliauju su STEAM. Matematika lagamine“ pristatymas.

Vasario 28 d. mūsų darželyje įvyko metodinė diena „STREAM ugdymas darželyje. Gerosios patirtys“ ir saviraiškos programos „Keliauju su STEAM. Matematika lagamine“ pristatymas.

Metodinės dienos metu darželio direktorė Jolanta Rimkienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aurelija Jazbutienė pristatė miesto ikimokyklinio ugdymo bendruomenei „Gintarėlio“ darželio vaikų ir pedagogų draugystę su STEM, STEAM, STREAM ir parodė kokį kelią jau visa bendruomenė kartu yra nuėjusi diegiant šią ugdymo strategiją į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinį. Pranešimo metu buvo pasakyta, kad inovatyvios STEM, STEAM, STREAM ugdymosi veiklos padeda vaikams išmokti pasirinkti, jausti atsakomybę, veikti savarankiškai, nebijoti suklysti, kurti, išbandyti, eksperimentuoti, spręsti kasdienes problemas, taip pat buvo padėkota įstaigos mokytojams už jų iniciatyvas, kūrybiškumą, darbštumą.

Vėliau mokytojos metodininkės Vanda Tarvydienė, Vaida Siraštanovienė ir mokytoja Simona Strasevičienė pristatė saviraiškos programą, kurią darželyje vykdėme 2023 m. „Keliauju su STEAM. Matematika lagamine“. Mokytojos papasakojo, kad ilgalaikio projekto metu vaikai konstruodami, statydami tobulino skaičiavimo, matavimo gebėjimus, įgijo elementarių inžinerijos žinių taikymo įgūdžių ir supratimo. Naudojant STEAM metodą jie mokėsi pažinti, suprasti kas vyksta aplinkui tyrinėjimų ir bandymų keliu. Mokytojos pasidžiaugė, kad projekto metu pagerėjo vaikų problemų sprendimo, iniciatyvumo, kūrybiškumo gebėjimai.

Metodinės dienos pabaigoje direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aurelija Jazbutienė pasakė, kad gera dalintis gražiais nuveiktais darbais ir pacitavo japonų pedagogo, rašytojo Masaru Ibuko žodžius: „Svarbiausia – vystyti beribes potencialias vaiko galimybes, kad jo gyvenime ir pasaulyje būtų daugiau džiaugsmo. Vienintelis ankstyvojo lavinimo tikslas – suteikti vaikui tokį išsilavinimą, kad jis turėtų skvarbų protą ir sveiką kūną, užauginti jį mąstančiu ir geru.