Grupė „Drugeliai“, 2024 m. vasario mėn.
Tikslas: supažindinti vaikus su magnetu, išsiaiškinti jo galias, lavinti mąstymą, smulkiąją motoriką, plėsti žodyną. Užsiėmimo pradžioje iškėlėme probleminius klausimus: iš ko turi būti padaryti daiktai, kad juos trauktų magnetas? Ar vandens klampumas gali įtakoti magnetui?
Vaikai pirmiausia atliko įvairius tyrinėjimus – bandė su magnetu pritraukti daiktus, nurodytus užduočių lape bei nuspalvinti šypsenėlę ar liūdną veiduką (traukia-netraukia). Po to į du stiklainius (su vandeniu ir indų plovikliu) įmetėme sąvaržėles ir išsiaiškinome, kad skysčio klampumas magneto savybėms įtakos neturi. Dar išsiaiškinome, kaip magnetas traukia metalą per įvairias medžiagas: popieriaus lapą, audinį, odos gabalėlį.
Užsiėmimo pabaigoje, vaikai laboratorijoje ieškojo daiktų, traukiančių metalą, rodė vieni kitiems, skaičiavo kiek pritraukė daiktų, džiaugėsi atradimais, dalijosi įspūdžiais.
Išvada – magnetas traukia tik metalinius daiktus ir vandens klampumas magneto savybėms įtakos neturi.