STEAM veikla ,, Bokštas ant vandens”

STEAM veikla ,, Bokštas ant vandens”

Ugdoma pažinimo kompetencija.

Tikslas: ugdyti pažinimo, konstravimo, inžinerines kompetencijas, tyrinėti su vaikais vandens savybes, eksperimentuoti kokie daiktai laikosi ant vandens, o kokie nesilaiko, diskutuoti kodėl taip atsitinka, pastatyti.
Pradžioje su vaikais išsiaiškinome vandens savybes, panaudodami metodą „Minčių žemėlapis“, eksperimentui pasirinkome popierinius, vienkartinius puodelius ir lėkštes. Vaikai statė ant vandens bokštus, taip jie lavino inžinerinius, konstravimo įgūdžius bei sprendė bokštų pusiausvyros problemas, rinkosi bokštų dydį bei formas, lavino savo pastabumą ir susikaupimą.

Eksperimentas išmokė, kad galima statyti statinius ant vandens, suteikė daug džiugių emocijų ir pasitikėjimo savimi.

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Sonata Chmylnikovienė