Grupė ,,Bangelės“. 2024 m., vasario mėn.
Tikslas. Supažindinti vaikus su programavimu, lavinti loginį mąstymą, mokyti orientuotis erdvėje, ugdyti komandinius įgūdžius.
Uždaviniai. Tyrinėti kaip veikia bitutės; ugdyti skaičiavimo, pažinimo įgūdžius; ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
Hipotezė. Ar bitutė gali keliauti nauju kilimėliu?
Veiklos pradžioje vaikai prisiminė pagrindines kryptis ir jas įvardino (kairė, dešinė, atgal, pirmyn). Ugdytiniai kūrė savo rodykles, kuriomis bandė patys judėti, vienas sakė kokia judėjimo trajektorija, kitas vaikas vykdė trajektorijos nurodymus.
Vėliau į grupę atvyko edukacinės bitutės. Vaikai susipažino su ,,Bee-bot‘‘ robotukais, sužinojo kaip naudotis ir kaip krypties mygtukais galima nukreipti bitutes „Bee-bot“ judėti pirmyn, atgal, dešinėn, kairėn. O paspaudus žalią mygtuką „Go“ robotukai pradeda savo kelionę. Šios dvi bitutės pirmiausia keliavo savo senu kilimėliu.
Pasivažinėję vienu kilimėliu, sugalvojome sukurti bitutėms naują kilimėlį su naujomis vietovėmis. Ar keliaus bitutės mūsų nauju kilimėliu? Pasirodo bitutės sėkmingai įveikė mūsų sugalvotą kilimėlį. Padarėme išvadą, kad bitutės gali keliauti įvairiais kilimėliais, tik reikia joms nurodyti kryptis ir vietoves.
Vaikai žaisdami mokėsi programuoti, logiškai mąstyti, nustatyti ir apskaičiuoti bitutės judėjimo trajektoriją. Keliaujant kartu su bitutėmis jie mokėsi skaičiuoti, pažinti spalvas, ugdė bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, pažintinius gebėjimus.
Pasirinkimo įvairovė leidžia vaikams plėsti savo žinias, lavinti programavimo įgūdžius, skatina domėjimąsi naujomis ugdymo priemonėmis.