Grupė „Bangelės“. 2026 m. spalio mėn.
TIKSLAS: supažindinti vaikus su obuolio sandara, jo augimo etapu nuo sėklos iki vaisiaus, skatinti tirinėjimą, kūrybiškumą, komandinį darbą ir sveikos mitybos įpročius.
Priemonės: obuoliai, klijai, kortelė su užrašais (žievė, sėklos, minkštimas ir t.t.) spalvotas popierius, obuolio trafaretas, flomasteriai, spalvoti pieštukai, žirklės, gamtinė medžiaga, lankai.
Tyrinėjimas: vaikai apžiūrėjo skirtingų rūšių obuolius – lygino jų spalvą, formą, dydį, kvapą. Kartu su mokytoja perpjovė obuolį ir aptarė jo dalis – žievę, minkštimą, sėklas.
Stebėjo, kas nutinka, kai obuolis ilgiau pabūna ore (oksidacijos procesas).
Skaičiavimas ir klasifikavimas: vaikai suskaičiavo sėklas, lygino obuolių dydžius, spalvas, grupavo juos pagal požymius.
Kūryba: kiekvienas vaikas kūrė savo obuolį – klijavo spalvoto popieriaus gabalėlius ant obuolio kontūro. Vaikai rinkosi spalvas, derino raštus, kūrė individualius kūrinius ir juos pristatė draugams
Tyrinėjimas lauke: iš gamtinių medžiagų (lapus, kaštonus, kankorėžius, šakeles, gėlių) kartu kūrė meninius kūrinius lankų rėmuose – rudens mandalas.
Degustacija ir refleksija: veiklos pabaigoje visi ragavo įvairių rūšių obuolių, obuolių pyrago, obuolienę, aptarė, kurie skoniai jiems patinka labiausiai.
Diskutavo, kodėl vaisiai naudingi ir kodėl svarbu valgyti sveikai.
Pasiekimai: vaikai ne tik sužinojo apie obuolius, bet ir patyrė, kaip mokslas, menas ir kūryba gali susilieti į vieną įdomų atradimų procesą. Jie lavino stebėjimo, tyrinėjimo, skaičiavimo, kūrybos bei komandinio darbo įgūdžius.

