Grupė ,,Spalviukai“. 2024 m., vasario mėnuo.
Tikslas: supažindinti vaikus su kinetiniu smėliu, jo savybėmis, ugdyti vaikų kūrybiškumą, vaizduotę, inžinerinį mąstymą, mokyti lyginti daiktus pagal dydį, plotį, ilgį.
Užsiėmimo pradžioje kalbėjome kur gyvena milžinai ir nykštukai, naudodami minčių lietaus metodą, vaikai nusakė daug buveinių kur gyvena milžinai, o kur nykštukai.
Iškėlėme teiginį, gal jie greičiausiai gyvena smėlio kalnuose.
Tad nusprendėme išsiaiškinti koks būna smėlis, pagrindines jo savybės, spalvą. Visi prisiminėme vasarą ir smėlį smėlyne. Tyrinėjant kinetinį smėlį, vaikai suprato, kad smėlis gali būti įvairių spalvų, lipumo, tačiau milžino ir nykštuko kalnui labiausiai tiko, nepriklausomai nuo spalvos, drėgnas smėlis.
Pastačius kalnus, vaikai galėjo palyginti kalnų aukštį, plotį, ilgį, pažiūrėti kam labiausiai pasisekė, kieno kalnas aukščiausias, tvirčiausias.
Vaikams veikla labai patiko, nes vaikai žaisdami su kinetiniu smėliu išlaisvina vaizduotę ir išreiškia savo emocijas.